dinsdag 29 april 2014

Terugblik 2013. Nieuwjaar!

Tsja 2013, een druk jaar! School, stage en werken!
Ik stond volop in het leven, na dat ene bericht in november.
Je wereld staat ineens op de kop. Je zakt letterlijk 10 meter de grond in, en je weet niet meer hoe je het moet hebben.
Een tijdelijke stop van stage, school en werk terwijl ik er zo hard mee bezig was.
Maar je weet in ieder  geval wel wie je echte vrienden zijn en wie er echt om je geven.
Ik sluit dit jaar af met de gedachte dat het alleen maar beter met me zal gaan en ik leer wat genieten is.
Volgend jaar ben ik genezen!
Ik weet dat het nog een onzekere tijd gaat worden, maar ik kom er wel!!


ik weet niet hoe ik al die lieve mensen om me heen moet bedanken! Maar één ding is zeker, ik hou van ze!


Ik zal leven en niet voor even!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten