dinsdag 29 april 2014

Even voorstellen.

Hallo!!


Ik ben Melinda, ik ben 18 jaar oud en ik woon in Oosterwolde. Ik woon daar met mijn ouders, zus en een zusje.


In november vorig jaar (2013) heb ik te horen gekregen dat ik Hodgkin heb.
Een grote schok natuurlijk, ik was bezig met school, stage en werken. Ik volg de opleiding Verpleegkundige in Assen. Ik stond volop in het leven. En nu kanker? Dat kan toch helemaal niet? Dan spoken er allemaal vragen door je hoofd.


Ik heb vanaf het begin alles opgeschreven in een notitieboek van wat ik heb meegemaakt. Nu vond ik het wel tijd om mijn verhaal online te zetten, zodat andere mensen wat aan mijn verhaal hebben! En voor degene die het willen lezen. :)


Op het moment moet ik nog 1 chemo kuur (dus nog 2x heen). Daarna krijg ik weer een PET-scan. Ook moet ik nog bestraald worden.
Ik krijg mijn chemokuren in het ziekenhuis in Drachten. Voor het bestralen en de PET-scan ga ik naar Leeuwarden.


Ik schrijf in deze blog alles vanaf het begin op, van de voorbereidingen tot de laatste bestraling en daarna! Ik ga niet alle chemokuren beschrijven, alleen als er een verandering was of er iets anders gebeurde.


Dit ben ik met mijn pony! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten