dinsdag 29 april 2014

22 april. Chemokuur nummer 10.

Ik zou deze kuur 14 april krijgen, maar omdat de witte bloedcellen weer te laag waren kreeg ik hem weer een week later.


Deze keer werd ik weer geholpen door mijn 'vaste' verpleegkundige, maar ook gelijk de laatste keer. Ze gaat namelijk met vervroegd pensioen! En dat verdient ze!!! :)


De kuur was binnen 2,5 uur klaar en toen moest ik mijn 'vaste' verpleegkundige gedag zeggen! Ik kreeg nog een dikke knuffel van haar en ze wenste me geluk! Lieverd is het!


Ik heb nog een boekje meegekregen met informatie over de spuit. ik krijg deze na de 11e kuur thuis. Er moet wel 24 uur tussen de kuur en de spuit zitten. Maar ze bellen van te voren!
Allemaal heel goed geregeld!!


De bijwerkingen zijn niet zo leuk, je kunt namelijk steken in je borst krijgen en in je schouders en heupen! Dus dan moet ik een beetje op paracetamols leven! Maar dat komt ook wel weer goed! :)


Nog 2 keer heen!!! En dan zijn de chemo's klaar!




En nu ben ik helemaal bij met de blog. Ik ga vanaf deze blog verder met het heden! :)


Tot de volgende keer!! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten