dinsdag 29 april 2014

Hoe het begon. Begin 2013.

Ik had denk ik vanaf begin 2013 ineens een bult in mijn nek. Ik dacht natuurlijk dat het vanzelf wegging, maar in oktober 2013 ging ik toch maar even langs de huisarts. Ik stel zulke dingen altijd uit, dus ik werd ook gedwongen door mijn buurvrouw! :)




Nou eenmaal bij de huisarts zei ze dat het waarschijnlijk de ziekte van Pfeiffer was. Ik was trouwens ook snel vermoeid, maar wat wil je ook! Ik had school, stage en werk.
Maar even bloedprikken. De eerste keer bloedprikken waren ze een extra buisje vergeten voor Pfeiffer. Dus nog maar een keer heen.


De uitslag was dat ik geen ziekte van Pfeiffer had, dus werd ik doorgestuurd naar de internist in Drachten. De huisarts wist het niet. (waarschijnlijk wel, want hij zei verder ook niks)


Dan kom je bij de internist. Op de poli interne geneeskunde. Hij stelde me allemaal vragen, en onderzocht mijn hals.
Toch maar een MRI scan en een biopsie. Deze werden ook gepland en ook in dezelfde week. Dus het ging echt super snel!


5 november kreeg ik de scan. 's Morgens moest ik naar de Anesthesie voor de narcose.
8 november was de biopsie al.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten