vrijdag 30 mei 2014

Bijna bij de eindstreep!

Afgelopen dinsdag (27-05-2014) was het dan zover de laatste chemo!!

Het is voor mijn gevoel best wel snel gegaan! 12 chemokuren verder en een hele ervaring rijker.
Ik hoef waarschijnlijk ook niet meer bestraald te worden. Alleen moet ik dit nog even van mijn internist horen, ik heb het namelijk alleen nog gehoord van mijn huisarts. Hij had een verslag mee van een gesprek, hier kwam dat in naar voren! Dus dat is nog even spannend!!

Ik had dezelfde verpleegkundige als de vorige keer. Mijn waarde van mijn witte bloedcellen was behoorlijk gestegen! van rond de 0,8 tot boven de 3!! Lang leve de Neulasta spuit! :)

De kuur ging zoals de andere kuren. Toen het klaar was ging ik de verpleegkundigen gedag zeggen, het voelde best wel vreemd. Uit je vertrouwde situatie, op weg naar de toekomst!

Over 3 weken heb ik weer de PET-scan, deze is gepland op 17 juni. 24 juni heb ik weer een gesprek bij de internist, hier hoor ik hoe het verder gaat en ik krijg dan de uitslag van de scan. Na dit gesprek ga ik ook nog even langs bij de verpleegkundigen van mijn afdeling! Dan is het als het goed is tijd voor taart!!!! :)

We zien wel wat de toekomst brengt. Ik zeg altijd maar zo: Geniet van het leven!

We zouden meer moeten genieten
Van de mooie dingen in het leven
Want behalve spullen en geld
Heeft het zoveel moois te geven

De zon die iedere dag weer schijnt
De maan die na de nacht verdwijnt
De bloemen die bloeien in het gras
De regen die valt in een waterplas

Dus maak van iedere dag iets moois
En geniet met volle teugen van het leven
Kijk goed naar de wereld om je heen
Want het heeft zoveel moois te geven

http://www.1001gedichten.nl/gedichten/2647/genieten/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten