dinsdag 13 mei 2014

13 mei. Chemokuur nummer 11.

Vandaag 13 mei is het zo ver, chemokuur nummer 11!


Ik zit op dit moment weer in de stoel. Vanmorgen eerst weer bloed geprikt, na 2 keer prikken was het raak.


Daarna weer terug lopen en wachten op de uitslag. Het kon doorgaan, gelukkig!!!!!
Mijn 'vaste' verpleegkundige die eind april weg ging was er ook nog even! Erg leuk om haar nog even te zien! Ze wenste me nog succes. Die lieverd! :) dat zou wel lukken!!


Hierna nog 1 kuur te gaan en daarna weer een PET-scan. Wat is dat toch snel gegaan!


Op dit moment loopt het 2e zakje door het infuus. De rest volgt vanzelf weer! :)




Morgen krijg ik de Neulasta spuit. Ik ben best wel zenuwachtig voor de bijwerkingen, maar wie weet valt het mee! We zien het wel weer.






Hé! Het zonnetje begint te schijnen, heerlijk! Zou het dan toch zomer worden? ;)


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten