vrijdag 16 mei 2014

14 mei de Neulasta spuit.

Omdat mijn witte bloedcellen altijd erg laag zijn na 2 weken rust, kreeg ik de 14de een Neulasta spuit. Deze spuit moet er voor zorgen dat het beenmerg gestimuleerd word, om meer witte bloedcellen aan te maken. Ze doen dit bij mij voor de laatste kuur, zo komt er hopelijk niet nog een week extra tussen. De aanvraag voor de PET-scan is onderweg, dus nu afwachten wanneer ik kan.

Het is trouwens wel goed geregeld met die spuit. De koerier belt wanneer hij de spuit kan bezorgen, dat was smorgens. De spuit moest ik bewaren in de koelkast. Smiddags belt de verpleegkundige wanneer ze langs kan komen om hem te zetten, ook zegt ze wanneer je hem uit de koelkast kan halen.   Dan kan de spuit wat op kamertemperatuur komen, zodat je er minder last van hebt.
De verpleegkundige kwam rond 18:15 uur. Ze prikte in mijn buik, je voelt er niet echt wat van maar omdat ze het langzaam inspoot voel je wel de druk.

Ik had al een boekje mee uit het ziekenhuis gekregen en die had ik doorgelezen. De verpleegkundige zei dat je grieperige verschijnselen kan krijgen.

De dag daarna (gisteren) kwam ik van bed en voelde ik me net een plank. Ook net dat je de hele nacht aan fitness hebt gedaan. Dit is die botpijn! Paracetamol helpt gelukkig wel wat!!

Vandaag voel ik hetzelfde, maar als ik bijvoorbeeld ga zitten krijg ik steken in mijn rug. Maar weer een paracetamol erin! ;)

Het gaat wel weer over, is voor een goed doel!!!! :)

Die zit erin!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten