zondag 24 augustus 2014

2 maanden na uitslag.

Hi!


Daar was ik weer, 2 maanden na de uitslag van 24 juni.



Mijn vader heeft voetbal op de tv dus ik ga schrijven! :)


Ja hoe gaat het nu met mij? Wel goed hoor! Met mij gaat het altijd goed ;)
Ik heb helemaal niet het idee dat het al 2 maanden is geleden dat ik de uitslag, genezen kreeg.
Wat gaat het dan snel, 2 maanden verder en 2x zo sterk.
Het is niet dat ik het vergeten ben, nee zoiets vergeet je nooit. Ik ben 'gewoon' verder gegaan met het leven.
Ik leef weer, ik geniet en vooral: ik pak alles weer op.
Het is niet zomaar iets geweest de periode van verdriet, dingen die er bij inschieten en vooral een periode van hoop, heel veel hoop. Maar ook een mooie periode, je leert je echte vrienden kennen. Ook heb ik geleerd wat genieten is en dat er zomaar een dag kan komen, een dag wat alles kan veranderen.
Maar wat was deze periode eigenlijk van mijn leven? Een korte periode, want ik geef nog lang niet op hoor!
Een periode om zeker trots op te zijn, trots op mezelf. Hoe ik nu in het leven sta, kan niemand me afpakken en ik heb het op eigen kracht gedaan.
Dat een mens zo sterk kan zijn, dat had ik nooit gedacht. Het is ook niet uit te leggen, je moet het zelf meemaken.
Ook iedereen die me heeft gesteund, daar put je ook veel kracht uit hoor!
Ik heb trouwens veel steun gehad aan quotes en mooie nummers. Ik heb er heel veel verzameld en gelezen. Soms raken teksten je echt en herken je jezelf erin.


Maar ik ga verder met mijn leven.
Ik ga door met werken. Ik ben begonnen met hardlopen, dit gaat steeds beter. Ik ga deze week weer stage lopen en naar school. Ik ga plannen maken voor de toekomst!
Fijn dat je kan plannen, gewoon dingen bedenken en kijken of het mogelijk is.


Ik wil graag volgend jaar in de zomervakantie vrijwilligerswerk doen in het buitenland. Ik heb het gevoel dat ik wat van de wereld moet zien en mensen moet helpen. Iemand helpen om beter te worden, iemand helpen positiever in het leven te staan. Al is het maar één iemand, het is weer één.
En misschien volgen er meer.
Iemand helpen omdat mijn ervaring is dat als je geholpen word, je alleen maar sterker word en doorzet.


Maar soms wil je ook teveel doen en moet je echt om jezelf denken. Dit komt omdat ik veel wil doen en wil leven.
Maar: You can do anything, but not everything.


Ik luister nu het liedje: Fire van Gavin DeGraw. Echt een heerlijk nummer! We on fire!


Ja on fire. Vuur van kracht een bijna niet te stoppen. Ach dat past wel bij mij dacht ik! :)


Nu ga ik verder met informatie zoeken over het vrijwilligerswerk! Dit is iets wat ik echt wil doen, eerst sparen! :) ;) Maar wel iets om naar uit te kijken, een doel!!!


xx
Oooh ja ik heb gelukkig nieuwhaar gevierd! :p





Geen opmerkingen:

Een reactie posten